Wednesday, August 12, 2015

kawan

kita memang ada kawan yang sangat menyakitkan hati
tapi, dalam annoying dia tu, kita tetap boleh layan dia macam kawan.

kadang kalau menipu pun,
kita tahu dia menipu.
tapi, kita masih nak layan segala tipu daya dia tu.

kalau ada yang jenis suka meriak dan brag lebih-lebih pun.
menyirap jugak nak layan.
tapi kita tadah je telinga dengar kan dia punya brag.
tahan je hati nak maki balik.

sejenis kesabaran tahap apa tah yang dah disemai subur dalam hati ni.
tapi.kadang-kadang sabar ni macam air yang diisi dalam baldi.
lama-lama penuh, melimpah gak.

sengaja aku ciptakan suasana yang mana aku boleh gelak sendiri memikirkan perangai masing-masing.
korang ni kelakar.tahu tak?

0 sisolle:

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly