Friday, January 7, 2011

angsi.saya datang.hiks

esok ialah hari yang agak mendebarkan.
dulu pernah lah secara tak sengaja terdaki kaki gunung jerai sebab nak mandi air terjun,
macam sampai sesat-sesat kan.rujuk entri nih.
tapi kali ini macam rancang sungguh-sungguh.
cuma nya preparation je ala tomyam, tak, ala kadar je.
fitness training ialah sebulan yang lalu.
lepas tu nak hikingnya esok.larat kau?
hah.jawab lah sendiri esok.
btw.dalam banyak-banyak orang,ada juga lah suara-suara nakal yang coba-coba menjatuhkan semangat kereta waja aku.
macam mampu ke aku nih.dengan debabchubbygemok bagainya.
tapi kita tak akan tahu selagi tak mencuba right.
but then, for any kemungkinan yang jadi.
aku kena kuat.
mental preparation kena kuat.


hah.
macam tak percaya pun ada.
tapi tak mustahil.
until u made it.

tak sabar nak mencabar diri.
tiba-tiba teruja.
walau sepatutnya hari ini hari sedih.
sebab baby saya telah terguris.
tapi tak apa.
esok nak lupakan semuanya cerita sedih.
sambung isnin depan baru sedih balik.
sampai gurisannya hilang.
hah?minggu depan adalah minggu yang sangat takut dan mendebarkan.
seryes.

ok dah.
doa kan aku selamat pergi dan balik.
bye

3 comments:

Unknown said...

So berjaya tak sahut cabaran membakar lemak tu? Post gambar skit, buat basahan orang kata.

Class da start ye next week? Sila bagitau minda untuk bersedia telan ilmu lagi.

Take care.

Yuyu Zakinan's blogbook said...

xsangke ade gak entri psl naik gunung... keepup the good work sayang!!!
:DD

ochs widdle said...

BK-dah upload.sorry pakai hp camera je.tu pun dah rosak di basahan sungai.sedih.

yuyu-nanti kita hiking sama-sama ye.janji?