Monday, September 13, 2010

13 september suatu ketika dulu


Dengan ini saya ingin mengucapkan selamat hari jadi yang ke 21 untuk adik saya si kura-kura jadian.penat mak saya lahirkan seorang jejaka,entah macamana boleh jadi kura-kura saya pun tak tahu.hari ini dia sudah cukup besar dan panjang saya rasa.dengan hobi terkini mengeget orang.haish.dasar kura-kura jadian kan?

semalam on the way pulang dari kampung ke shah alam.ada orang berdehem-dehem macam orang sakit tekak tak dapat air.eh,rupanya sudah pukul 12.jadi kami sekeluarga dengan penuh rasa happening mendendangkan lagu hari jadi versi p.ramlee dan versi moden untuk dia.walaupun dirai dengan singgah di RnR dan beberapa cawan minuman dan beberapa cucuk satay dan cerita-cerita kebangkitan saat kau di lahirkan di dedikasikan oleh emak.
mesti kau terharu bukan kepalang rasanya.
nah.ambil lah kek ni buat santapan.









semoga untuk hari-hari akan datang kamu semakin dewasa dan mendengar kata dan menjadi anak yang taat dan soleh dan bf yang patuh pada perintah tuhan ye...



dari:
kakakmu yang lovely lagi manis.

No comments: