Sunday, March 29, 2009

aku rindukan kolam bunian muzium arkeologi lembah bujang

sakit jiwa melihat jadual peperiksaan akhir.
tapi,sebak juga baca news lately ini.
macam,tiba-tiba tanya diri sendiri.eh,sejak bila perlukan tisu masa baca newspaper nih.

soalan:apa aku dah tak segagah dulu?

ada baca newspaper tentang budak uitm lendu meninggal dunia di timpa kecelakaan?
kasihankan?
apa yang menyentap sanubari ialah mereka berempat adalah roomates dan berlainan course.
sama macam kami-kami berempat ini.walaupun tidak sejitu sangat berkongsi minat dan suka yang sama.
tapi
kami serasi juga dalam segala hal.
macam main tarik2 tuala sebelum dan selepas mandi,tutup lampu masa tengah berak dan bercakar harimau sebelum tidur dan makan macam itu biasa-lah.bermanja.

tapi paling di pilu kan.
paper akhir aku ialah 10hb,dan mereka-mereka semua 6hb.
apa mereka semua akan berpoya-poya sekali lagi di depan aku macam semester lepas?huh.
atau apa di tinggal aku keseorangan dan mereka semua pulang awal ke halaman rumah berjoli ria?huh lagi sekali.

dugaan paling besar di semester hampir akhir.
semoga,sama tekuntaktekuncampurtawadhuk aku nak strive ini membuahkan hasil macam semester lepas.

tak apa korang..
tak apa.(bawa diri)

No comments: