Sunday, December 28, 2008

selamat lagi

selamat tahun baru.

salam tahun baru hijrah/awal muharam

disember ini agak banyak public holiday.
public holiday tapi tidak di doubletriple kan payment.cisss.
dan semua pejabat pun cuti.seronok la tu.
musim main kerja2 sudah tamat.officially resigned.
aku harap,tenaga aku di bayar dengan berbaloi.
mengerah seperti memerah.

hujung tahun memang malang?
or memang aku yang bernasib malang.
or memang tuhan suka2 mahu hukum aku begitu atas dosa2 terlampau?
hohoho.
kenapa santa ada muffin diperut?

perubahan yang merubah.
sangka yang tak dijangka.

disember ini.

aku terharu sama manusia2 yang masih prihatin sama hidup aku.terima kasih semua.ibubapa yang berpenatlelah mengorban masa dan tenaga dan melayan kerenah aku yang macam-macam,adik beradik yang PRIHATIN sama berat badan aku dan penyumbang terbesar family trip kita kali ini,walaupun penat dan bertangan kosong,tapi ia still berbaloi sama pengalaman dan santapan mata dan jiwa,harap ia dapat mengeratkan kita.hopefully,next time kita dapat bersama donut for the next travel, buat rakan sekerja yang menganugerah hadiah yang tak disangka2-sangat di perlukan ok,rakan2 disana,rakan2 disini yang menyumbang tenaga dan makanan dan pelbagai.dan terakhir si bunga hati,yang sanggup meluang/membazir masa bersama aku di ketika dunia yang sedang berceramuk ini.


No comments: