Monday, August 29, 2016

merdeka jiwa

dah lama tak singgah.
banyak benda menarik yang x sempat di dokumentasi kan.
termasuk jugak benda-benda yang tak menarik.
sedang berusaha keras untuk hidup dengan gembira walaupun bertapa jahanam nya keadaan keliling.
still, count the blessing and be grateful for what u have and dont have.
tuhan tu adil.adalah hikmahnya tu kan.

baru lepas stress.
and i comfort myself with high calories foods and beverages.
which is i should not do.because i will complain about weight gain after this.
but hey.i'm human being too.
let me enjoy this life for a moment

btw.baru lepas kena betray dengan orang yang kau patut hormat dan almost percaya.
rasa macam sampah habis.
kecewa jangan cakap lah.
rasa macam nak suruh pergi meninggal laju-laju,
tapi.aku bukan tuhan.
peluang bukan sekali dah di bagi, berkali-kali.
masih.
sebab selalu optimis, semua orang layak diberi peluang untuk berubah.
jangan sampai hilang rasa dalam diri sudah.

tapi.entahlah.
aku yang jahat ni pun tuhan masih bagi peluang untuk hidup.
inikan dia.
doakan aku kekal kuat.
bukan mudah.
tapi, tetap kena.
u have no choice.

remember. count your blessing.
belah kiri berkecamuk, belah kanan tuhan tumpangkan bahagia.
bila kau bersyukur, insyaallah tuhan akan tambah lagi nikmat.

just be patient.
everything happen for a reason.

0 sisolle:

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly