Friday, July 1, 2011

berita terkini

aku suka buat benda yang aku tak pernah buat sebelum ini.
macam tiba-tiba masuk tournament bowling,
walaupun main masih tak pro.haha.
terkujat aku tengok pro-pro main.
siap ada bola sendiri lagi masing-masing.sedih aku.
tapi tak apa.mungkin ini permulaan untuk langkah seterusnya.
but then.masih tak boleh mengalah.
kalau pun menang mahu pun kalah.
aku tak boleh berhenti.
mesti berusaha sampai habis.

stamina training pusing balapan dah mula tunjuk sakit-sakit pada kaki.
kisah subur tambah perisa dalam setiap sakit.
tapi.tolonglah bertahan sehingga habis ahad.
kerana aku perlukan tenaga yang lebih untuk dikerah ini minggu.

2 comments:

Unknown said...

Know what? Sepanjang hidup aku xpena main bowling. Loser kot. LOL

ochs widdle said...

haha.tapi dah terer baking.
takpe lahh.:)