Wednesday, May 25, 2011

cerita kedai kopi

benda yang selama ini aku lalui dengan sabar dan tabah,
dah membuahkan hasil.
rasa berbaloi bazir masa menghadap assignment pagi dan malam dan pagi balik.seksa.
walau pun bila tahap aku ni dah takde reward atas pentas.
tapi it's still oqeh.
rasa macam nak reward diri sendiri je.
ehem.

satu perkara yang aku pegang.
bila dah jatuh, jangan serik bangun balik.
jangan give up.bounce back bak kata fatin syafira.

memang sangat ingin bagi hadiah pada diri sendiri.
tapi duit tak berapa nak banyak.
tak apa.tak ada benda yang mustahil kan?
**wink

mungkin perlu sabar, tabah dan kuat untuk sikit waktu lagi,
kali ini khas untuk reward pada diri sendiri punya.
tunggu~

0 sisolle:

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly