Wednesday, September 15, 2010

best betul banyak public holidayh ni.

gigih sungguh aku mengemaskini blog sejak akhir-akhir ni.
mengemaskini macam sesi mengemas rumah untuk raya.
esok cuti.kerajaan bagi.
gembira.tapi sekejap je.
kerana sabtu dan ahad aku ada kelas,bengkel,due date assignment and test dalam hari yang sama.
sabtu di puncak perdana,ahad di intec.assignment tak siap lagi.nota tak baca lagi.haih.


huh.walaupun bukan pelajar sepenuh masa dah.
komitmen belajar tu masih berkobar-kobar.
walaupun kena group member dengan mak-mak orang.
adeh.
seksa sikitlah.macam tak leh bayang je,mana nak carry anak,carry kerja opis,carry kerja rumah.
so multitasking and wondergirl.
hopefully aku kawen nanti aku dah habis belajar.haha.


cerita pasal hari malaysia.
aku paling tak boleh blah iklan hari malaysia yang ada tiga orang budak sekolah kat taman tu.
tak taw nak habaq mai macamna dah.
gelak derai-derai je mampu.

btw.
esok ada rumah terbuka.
takpe.ini minggu dengan minggu depan aku kasi can pada perut untuk makan-makan.
minggu akan-akan datang aku akan cuba gagahkan diri berlari mencelah hutan kat bukit cerakah tu.baru ada feel nyaman-nyaman sikit.
lepastu nak cycling.mak pun sibuk nak ikut.jom mak.jomm.
jom kita kurus sama-sama.eh,tak.jom kita sihat sama-sama.
kurus pun bukan molek sangat kan?(ayat pujuk diri yang gemuk).
tsk.

No comments: