Wednesday, July 28, 2010

Hello!

Tak lama lagi aku akan bekerja di office.
so,aku cuba biasakan diri dengan kehidupan di office dengan bekerja di office cousin aku.

first day kerja aku dah sakit bontot duduk lama sangat.
sakit mata,coz pakai lens dan tengok lcd lama2.penat.
omg.baru first day kerja dah krem tangan.
aku tak boleh bayangkan hidup aku lepas ni.
sebab dah biasa bekerja secara aktif.
dan sekarang kena duduk diam-diam buat kerja.

tapi the best part is balik awal.yeayy!
tapi yang tak bestnya pagi-pagi dah nak kena mengharuk jalan Kuching dan jalan-jalan sebagainya di Kuala Lumpur yang sangat suka jem-jem dan banyak trafik light.
dengan parkingnya yang Rm10 sehari memang boleh buat aku pokai dan kena puasa hari-hari.
sebenarnya memang kena ganti puasa pun.

btw.
aku harap Shah Alam tak akan seteruk ini.
dugaan terbesar pun ialah mencari parking di kawasan rumah dan tempat kerja.
haish.kenapalah tak ada LRT di Shah Alam.
save minyak.save time.
deodorant and perfume je tak boleh nak save kalau dah naik public transport macam tu.

Checklist banyak lagi tak buat.
Things-to-do and perkakasan nak bermaustautin di Shah Alam tak kemas lagi.

No comments: