Sunday, June 27, 2010

hembus

sesekali kita perlukan nafas yang baru untuk terus hidup.

dan gemuk tak semestinya tak boleh happy.
dan mulai sekarang aku akan mulai serius mencapai target.berat badan idaman.
aku tahu bunyinya berat.
ia bukan senang kalau tiada konsisten,disiplin dan kesabaran yang tinggi.

tapi.at least aku boleh muat jeans lama.itu dah memadai.
dagu juga harus di kecilkan.macamana?jangan tanya selagi tak berjaya.
dan.dan..
kenapa nafsu makan aku macam tak boleh nak di tahan-tahan.
pantang tengok makanan lazat.
kadang-kadang tak lazat pun bedal jugak.
aku tak boleh kalah.
aku kena kuat.



2 sisolle:

FatinSyafiraZulkifli said...

lets reach the target 2gether ! woho

ochs widdle said...

huhu..im starting with food journal;P

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly