Thursday, September 10, 2009

heh.heh.


(belum apa-apa,sudah melompat girang)


9 september 2009 memang angka yang comel.


siapa sangka aku dan si bungahati sudah 2 tahun di tarikh itu.
ye.2 tahun tidak lah selama mana.
tapi ia hebat kerana ia yang paling terlama yang aku berjaya kekalkan tanpa banyak persengketaan dan spesel kerana ia pjjyr(perhubungan jarakjauhyangromantis).

mungkin jika umur aku sudah 26 atau 27 pada tarikh semalam.
mengikut kepada hormon gatal ini,aku sudah mohon bernikah dah.
dan kalau boleh tak mahu hidup jauh-jauh dah.muak.
ok.sebenarnya tak tahan merindu-rindu taww.auww.hahaha.

amaran:entri ini mungkin akan menyerlah sedikit gedik aku.haha lagi sekali.

macam laju je masa berlalu.
pejam celik seolahnya macam baru semalam kita berdating di konsert.
bercanda di pantai.
bertawaf shopping bersama.
dan segalanya lah yang bersama-sama.


(ho-yeah)


semoga kita dapat berlama-lama lagi di masa akan datang.
words cannot express how much i love u..
malulah berconfession di sini.mari kita ke ruang yang sepatutnya.
ehem.winkywink.

5 sisolle:

Si Aizuddin said...

dah dah. jgn nk menggatal. belajar tak abis lagi

mirashi said...

cepat2 la buat ank buah utk saya
da jemu la pegang ank buah org lain
:)

huda said...

cewwah.
pegi konsert tuuu
kak echa mau kawin umo 26 or 27?
umar pown penah kata nk kawen umur tuh.
hehe:)

ochs widdle said...

si aizudin: dah nak abes da....buwekk

mirashi: err...sila tnya cik bungahati saya dulu..huhu...(malulah saye tibe2 kan..)

ochs widdle said...

huda:saya taktaw..saya kira umur sebegitu saya sudah stabil bekerja dan punya banyak wang.(rasanye lah)huhu...tak taw jugak..mari kita doa pada jodoh ye...

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly