Thursday, August 6, 2009

sedikit cerita cereka

hi.
sudah lama tidak berbolog.
ketahu la.jika tiada sebarang peng-update-tan di sini.
barangkali,mahupun seringkali aku itu sedang sibuk dan juga sedikit tekanan sama kerja dan kerja-kerja sekolah.
macam aku cakap sebelum ni.ia akan bertimbun.
btw.
to someone.i miss u too.u know who u are.xoxo


berat badan-(aku rasa) semakin meningkat.hasil makan sedap setiap hari.
tak kisahlah masakan sendiri mahupun hasil tangan tukang masak kedai-kedai makan berhampiran.
jadi jangan tanya kenapa rumah aku berdendang disko mahupun poco-poco 8 step setiap malam.
masing-masing mahu efek kurus dengan segera.hasil cuti h1n1.biasala kan..

dilema.
menyewa(rumah) di luar atau mendapatkan(rayu) kolej?
boleh jadi tajuk debat ni.
hangat kerusi parlimen.
dalam menjaga hati kawan-kawan dan tuan rumah(mulia ni) dan menjaga poket sendiri.


sejujurnya.aku selesa duduk rumah sewa dari duduk di kolej.
walaupun kolej itu serba serbinya ada,tapi tak hip la bila suasana sudah tidak seperti dulu..
lagipun dua tahun setengah menjadi mangsa matahari.sudah-sudah la tu kan.
semester akhir.mungkin perlu lebih privacy.macam sekarang-sekarang ni.

lagipun.tak seni-or la duduk kolej kannn?
(ayat penyedap hati)
bunyi lebih kurang macam
tak remaja la duduk kolej kannn?



cuaca:
hujan mengejut memang seksi.


kelahiran baru:
selamat hari lahir le dolce amirahh.=)

5 sisolle:

Si Aizuddin said...

1. lapar tak sewa rumah?

2. tak student lah sewa rumah.

3. Hujan disini macam barb.

4. Heppi Bday Mira

5. Saya tak dpt nasihatkan wan(Masalah Kewangan Hp)

Sekian tq

shiamira said...

hehe le dolce amirah?
sedap jugak eh
mekasih kak cha

prejudis said...

bole masak dan mkn byk2 kann?

ochs widdle said...

si aizuddin:

1.tak lapar..sebab boleh masak.

2.berlatih tak manjakan diri.

3.jgn mara hujan

4.mira hampir melonjak dewasa

5.owh..nanti sy bagi sumbangan

ochs widdle said...

shiamira:

ur welcome..
nasib baek kamu jauh.kalo dekat pasti sudah di lumur telur bercampur budu.hehehe


prejudis:

pastilahh..;p

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly