Saturday, August 22, 2009

komitmen

aku boleh jadi benci sama diri sendiri,
bila;

1)janji tak mahu hilang fokus semasa membuat tugasan.tapi kadang-kadang tak dapat tahan diri
mahu check email-lah,main fb-lah,bukak blog-lah.
berokband yang laju memang menggoda jiwa.haish!

2)bila janji mahu kawal diri dari segala aura jahat.tapi kadang-kadang mulut gatal juga mahu carut segala.benci tau.

3)air coke ema kesan tinggalan semalam masih berbaki;dan ia agak menggoda jiwa.
kamon cha,kamu sudah 21-lah.

4)jam 12 tengahari.tugasan masih tidak selesai.

5)hilang fokus kerana perkara-perkara yang tak sepatutnya.tertidur di depan lappy contohnya.

6)makan pagi(sahur),sambil mata pejam.so-eight-yrs-old.aku sepatutnya menikmati makanan itu..pfft.

2 sisolle:

Nunu said...

saya benci diri saya bila saya tidak menjadi kental seperti selalu.
saye tgh minum coke. sllrp..

ochs widdle said...

najwa tak puasa?ayokkk..panggil jaiss..

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly