Saturday, August 22, 2009

komitmen

aku boleh jadi benci sama diri sendiri,
bila;

1)janji tak mahu hilang fokus semasa membuat tugasan.tapi kadang-kadang tak dapat tahan diri
mahu check email-lah,main fb-lah,bukak blog-lah.
berokband yang laju memang menggoda jiwa.haish!

2)bila janji mahu kawal diri dari segala aura jahat.tapi kadang-kadang mulut gatal juga mahu carut segala.benci tau.

3)air coke ema kesan tinggalan semalam masih berbaki;dan ia agak menggoda jiwa.
kamon cha,kamu sudah 21-lah.

4)jam 12 tengahari.tugasan masih tidak selesai.

5)hilang fokus kerana perkara-perkara yang tak sepatutnya.tertidur di depan lappy contohnya.

6)makan pagi(sahur),sambil mata pejam.so-eight-yrs-old.aku sepatutnya menikmati makanan itu..pfft.

2 comments:

Nunu said...

saya benci diri saya bila saya tidak menjadi kental seperti selalu.
saye tgh minum coke. sllrp..

ochs widdle said...

najwa tak puasa?ayokkk..panggil jaiss..