Tuesday, July 7, 2009

salam sejahtera

semester baru kali ini,bukan macam semester lalu yang biasa-biasa.ia semester akhir.
Akhir yang bermaksud penghujung pengajian.bunyi macam seram.tapi tidaklah seram mana.
tenang dan serius.haruslah jadi motto bagi semester ini.sudah tidak boleh main-main seperti musim-musim lalu.
haih.
harus lebih fokus untuk lebih cemerlang.fokus.simpan dalam benak dalam-dalam.

pengalaman bertapa tiga tahun di kaki gunung jerai ini akan aku abadikan dalam sanubari.
rindu zaman cebik-cebik kerana di campak jauh ke dalam kebun getah.
lucu deh jika di ingat saat pertama menjejak kaki di bumi yang subur ini.
cerita lain.



aku fikir aku sudah cukup dewasa untuk berdiri sendiri.
buktinya:aku sudah boleh memasak untuk perut sendiri dan teman-teman lain di rumah sewa.
tahniah untuk diri sendiri.

sepoi angin di gaul bersama liuk lentok padi menghijau.cantik.
aku bosan.
rumah sewa tiada wifi.
jadi perlu merantau untuk dapatkan wifi.
rantau.rantau..

4 comments:

Aizuddin Jaafar said...

Merantaulah. sambungkan pertapaan mu ke tahap yang lebih jauh lebih tinggi

Aizuddin Jaafar said...

Merantaulah. Teruskan pertapaan ketahap lebih tinggi

Siti Jenar AKA said...

singgahhhh2

ochs widdle said...

si aiz:
tak maw bertapa.
nak cari duit dan kawen.
patu baru bertapa balik.

siti jenar:
rindu kau anuar zaing..