Saturday, January 3, 2009

love.love.love

Romance


Romance is most important in a boyfriend/girlfriend. You need romance in your life. You love the extra dimension that romance brings to a relationship and you tend to fall in love very quickly.


mungkin kerana aku ini dilahir kurang sama kasih sayang.
so that,i need it.
ayah aku buat masalah dan hilang dalam tempoh kelahiran sehinggalah aku sedikit membesar.
sadis.sama sadis dengan adik bongsu aku.
dia hilang sekali lagi,dan si donut mula memanggil semua lelaki dewasa-ayah.
mungkin kerana itu jugak aku sedikit manja,mungkin gedik dan sedikit mengada2.
tapi aku peduli apa.mereka tak rasa apa yang aku rasa.
dan mereka tahu hanya berkatakata tanpa berhenti.
dan kini,aku sudah boleh berdiri sama kaki sendiri.
aku tak mati jika di tinggal sendiri(masih ber-ego)
sila tahu.
tapi.aku tak desperate untuk mendapatkan cinta,
walaupun zaman muda-mudi dulu aku sedikit ligat
setiap 3 bulan bertukar kekasih.bukan pemainhati lakilaki ya kawan2,
mari aku tegaskan.
ia sekadar mencari keserasian.
tempoh yang mati,jika terus mengecam aku.

dan bersama si bunga hati ini paling terlama.
walau taklah selama mana.
harap dapat berlamalama lah.mari doa.

rahsia si bunga hati berwajah ganas ini ada pada hati kacanya.winks.
;P

statistika lakilaki pilihan

Perfect BF/GF Piechart - QuizGalaxy.com

Take this quiz

3 comments:

Edna Sinn said...

Kuat btol kamu...
jika sudi cerita ttg kamu dan ayah sekarang...

ochs widdle said...

maaf qasiyh..
saya masih tidak bersedia,
kerana ia agak aib bagi saya
sementelah stalker2 yang terdiri dari teman2 dan keluarga akan kepoh2
berbicara soal kenangan silam itu.
mungkin bila sudah bersedia,
saya akan cerita..=)

chafizomie said...

ochs,

kamu sangat 'kuat'. aku kagum.


tolong kuat untuk hari-hari esok juga ya..doa aku, kamu bahagia. sampai bila-bila.