Saturday, November 8, 2008

untuk...............




kucing ini khas untuk saya.
bu-wek

6 sisolle:

prejudis said...

huduhnya

prejudis said...

eh..mane komen aku?

ochachas said...

cumel la ni..
ade iras2 kamu ni..

durrah qistina. said...

haha macam sakit je kucing ni
haha
oh hmmm tu lah
dah berapa kali pujuk ibu
tapi masih dia menolak kata kata ni
sudah cakap berapa kali dah
'ibu, nak kerja nak cari duit beli gitar'
dia jawab 'ahhh takde takde'
kemudian bila orang kata
'ibu belanja gitar. nanti bayar ibu balik ok. sikit sikit'
dia kata 'ehhh takde takde, guna duit sendiri'
haihh tak mengerti betul
macam mana nak cari duit kalau dia
tak bagi kerja. haihhhh pening. ahaaa

oh thanks, saya link kamu juga :D

sarjan ochs said...

kucing ni memang sakit,
tapi dia cuba tersenyum.
sebab tu jadi rupa tu..
maniskan?

durrah qistina. said...

haih
tak apa lah
nak mahu persoalkan kata kata ibu banyak banyak kali
nanti naik angin pula dia
diam sajalah
biar saja
mungkin ada hikmah, ibu tak bagi kerja
ahaaaaa

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly