Saturday, November 15, 2008

escapee

minggu ini sangat banyak event.lagi2 15hb.macam tarikh keramat je.semua pun berebut nak buat tarikh tu.haih.nasib baik la duduk jauh dari rumah dan masih di belenggu final exam.
teringat masa flyfm anni last year,first event pergi sama si bunga dan for this year,tak dapat nak attend birthday party tu.sobs.takpe2,banyak lagi event lain nanti.

yang lagi,acara shopping2 pun tak dapat pergi jugak.haih.
aku bukanlah rajin sangat pergi event2 macam tu,unless ada barang menarik dan perkara menarik dan mereka yang menarik,itu yang kuat mendorong aku melangkah kaki ke sana.kalau tidak, aku lebih suka duduk di rumah,bermain sama fikri,my lil boy next door or menghabiskan chapter2 novel yang masih tidak selesai sambil merehat-rehatkan badan.

perancangan musim cuti sekolah.

1)si mira ajak aku join jadi volunteer asean uni games 2008,hurm.masih di tahap memikir2.wajar kah?

2)my cousin mengajak bercuti dipulau,melepas di diri dari sesak kota.tapi sebenarnya dia mahu release dari penat bekerja.kalau dia ajak,dia patut support aku sekali..kan?

3)kak ayu planning mahu buat family day.bercuti seisi keluarga.kat mana tu tak confirm lagi.haih,perot memboyot gitu,larat lagi ke...huhu.dia ngah pregnant.due date bulan 1 ni,baguslah,semua ahli keluarga lahir bulan 1,jimat kek.yang best sekali,birthday dia time new year-1 january,meriah je birthday satu dunia sambut dengan bunga api dan mesti orang tak lupa punya.

4)kerja.kena cari kerja part time.mahu gain much2 more experiences dan support expenses untuk next semester.


dan satu lagi perkara kena fikir,bagaimana untuk aku menyelamatkan diri pada hari lahir aku awal tahun depan.sebab,aku tak mahu mandi sardin,milo basi, telur dan etc .kalau lah mereka baik sikit,lumurlah chocalate cakes ke,whipped cream ke,ke tubuh gebu aku ni-aku lagi rela,dari benda2 busuk tu..yucks.paling tak boleh blah semalam,bila birthday girl yang kelaparan semalam,berjaya melahap hampir separuh roti gardenia berinti sardin serta ubat gigi itu dan bersuara,"kenapa mayonis ni rasa berangin?"dan dia terus mengunyah,pertanyaan yang di jawab dengan senyum simpul yang paling manis dari aku dan awatif.aku sudah tidak tahan mahu muntah sebenarnya.tadi, teman2 sekongkolnya di bilik kecil itu sudah bersosek bagai merancang.nak balas dendam kesumat la tu.huh.

oh.awatif.kita perlu lari ke alaska.~or may be madagascar;
menari2 sambil celebrate birthday party.
kita perlu celebrate dengan indah;
sebab kita akan jejak masuk 21 tahun.
harus manis dan riang gembira.
bukan berlari menyelamat diri or
merela diri di jamah manusia kejam itu,
darah manis selalu jadi rebutan..
fikir awatif.ramas otak tu-pachilo

fikir.fikir.fikir.

kesian pada wani yang sibuk meramas otak dari semalam untuk menjawab paper costingnya hari ini.tengok,untung awak tak join the club malam tadi.kalau tak mesti awak tak boleh keluar dari dewan periksa dengan senyum sampai ke telinga hari ini.bermain dengan kami,memang bunyinya hingaq sampai keluar segala tetangga,tapi asyik.kan birthday girl?

7 comments:

Nunu said...

byk sungguh acara musim cuti ni

ochs widdle said...

ada lagi sebenarnya..

tapi,budget masih dalam perbincangan.

Nunu said...

bagusla jgn la membuang duit

ochs widdle said...

huhu.baiklah.
bukan membuang duit.
tapi lebih kepada tak de duit pun yang nak di bazirkan..

ochs widdle said...

huhu.baiklah.
bukan membuang duit.
tapi lebih kepada tak de duit pun yang nak di bazirkan..

NeemoNeemo™ said...

Suicidepark.blogspot.com

HaSReY said...

hehehhe...
naper pink...?
utk orang bujang...hehehehehe