Thursday, October 9, 2008

hati

katalah bebas mana hati
aku nak cerita apa pun tak kisah.
masalahnya.yang sebenar.hati aku masih tak bebas.
tersekat dari bercerita segala
sebab ada mata-mata yang sering mempertikai
bukan lah aku tak boleh menerima
sejujurnya.aku rimas..
suka hati lah aku nak tulis apa
kau jangan peduli boleh tak?

entri hidup di sini.cuba aku terhadkan.
sebab aku ada perkara personal yang tak harus dicerita
kalo tak, bukan kira personal la.itu sudah public.
simpan sedikit untuk diri sendiri.

ini wilayah aku.
macam celcom tulis kat billboard tu
CELCOM TERRITORY
boleh tak aku nak tulis jugak
WILAYAH AKU

so.perlu dijelaskan lagi?

2 sisolle:

prejudis said...

kau punk. hayati nilai punk dalam diri. jika kau kata kau punk.. ape itu punk?????

ochacha said...

punk tu apa?
nanti aku tanya ahmad kamal..

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly