Friday, November 2, 2012

friday! :)

hi.
rasa macam lama tak update blog.
rindu.
tempat yang setia untuk dengar segala cerita-cerita sampah aku.
haha.

sejak masuk bahagian latihan ni,
hidup aku jadi superduper hectic.
masuk kerja pagi-pagi,
bos dah hulur kerja.
waktu balik, belum tentu boleh balik pada masanya.
tak merungut pun.
aku suka kerja banyak.
sebab tak sedar masa berlalu.
part paling best
bila kena running sana sini
workout sambil bekerja gitu.
multitasking kan?

cumanya.
kena belajar arrange benda elok-elok
jangan careless
elak or kurangkan mistake
kawal makan, lagi-lagi kalau yang ada makanan percuma.
lol.

tapi semester ni.
mood study aku agak merundum
tak taw la kenapa.
subject semuanya boleh tahan tough.
minggu ni kelas.
so banyak sangat benda yang nak kena submit.
hopefully aku boleh settle kan everything cepat-cepat
because next week kena attend team building di janda baik.

haih.
penat siang, kadang-kadang terbawa sampai ke malam.
sebab tu macam malas nak study.
hilang motivasi.
wonder how supermom yang ada banyak kids tu boleh survive dengan works,study things and being housewife at the same time.
hopefully i can be wonderwoman like them.
multitasking and live happy.

:)

No comments: