Saturday, July 7, 2012

quick update

exam done.
last paper tadi tak berapa nak memberangsangkan.
tapi gigih juga aku jawab sampai siap.
so, sekarang hanya boleh bertawakal.
harap-harap resultnya akan setimpal dengan usaha yang diberikan.
*dang*
macam dah lama je aku tak update blog ni.
berhabuk.

minggu-minggu lepas adalah minggu yang paling terriblehorrible untuk aku.
dengan assignment bagi last minute nya, final exam lagi,
kerja yang bertimbun-timbun semenjak ada bos baru ni.
headache jugak la.
tapi aku buat-buat cool je.
tapi.last week, benda yang aku paling takut sekali telah terjadi.
i do some silly mistakes on paper yang perlukan signature bigboss.
apa lagi.
bergegar lah satu opis aku ni.

entahlah.
semultitasking pun aku,
semester kali ni bikin kepala jadi ultraheavy.
kecewa sangat bila tak dapat fokus pada satu-satu benda.
kena marah dengan bos adalah benda paling tak best ok.
sebab dia akan mengwujudkan satu suasana yang kurang nak harmoni sangat dengan bos tu.
lagi-lagi bila satu office, nasib baik lain floor.
tapi.as usual.
hidup ini memang mencabar.
aku ambil benda ni as a pegajaran.
think positif and be alert and more careful.

kena marah.
tunduk.admit.apologize.
hopefully it works.
tapi masih tak berani aku nak angkat muka tadah kat dia.
huhu...

bos-bos baru aku lelaki semuanya.
semua cerewet kalah perempuan.
bos kecik dah tukar jabatan.
i don't know apa gaya dan rupanya upcoming bos kecik aku nanti.
duduk satu bilik dengan bos kecik juga a bit mencabar ye.
lagi-lagi kalau tak sekepala.
hmm.

aku masih tak bersedia nak melangkah jauh-jauh.
masih banyak benda yang aku perlu belajar.
tapi, kalau tak kena marah, mungkin aku tak belajar.
semua orang pun pernah buat silap kan?
**ayat penyedap hati.

No comments: