Tuesday, April 26, 2011

budak

aunties mc phee the babysitter

this gambarajah
ialah first time aku bawa dia keluar pergi main kat taman metropolitan.
masih baru dengan dunia luar, malu-malu lagi nak bermain dengan budak lain.
jalan pun jatuh-jatuh lagi.
tapi, tu je lah yang terakhir.
sekarang ni kalau bawa keluar ke dunia luar,
semua budak takut nak dekat.
sebab brutal sangat,
macam aunty-aunty dia.
kehkehkeh.




sumpah rindu.
dah.tu je nak cakap.
the five finger actually he try to make a 'piece' style.
tapi tak jadi.
jadi macam rawrr si harimau plak.

dan ameera pulak,
dah sangat ligat bergerak.
muka pun dah sangat kebal kena belasah dengan abang dia.
tunggu je lah budak kecik ni bercakap nanti,
aku rasa mungkin dia akan jadi perempuan yang tabah.
macam aku.ehem.



i miss the moment when this boy calling me lolong stand for mak long or aunty.
mangah for mak ngah
dederr for mak uda
dedark for mak ndak
lalang for pak lang
makcucu for mak su

oqeh.tu je pelajaran setakat hari ini.

0 sisolle:

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly