Monday, December 6, 2010

nota dijember

wishlist completed.
just disember.
starting to draft and update/upgrade a mision/vision in my life.
cross and right, whatever things that already completed and who are not.
prepare list of things to do and not even doing that again.grr.

make a wish for january.
and i love january and capricorn babies.
for the sake of capri's baby okeh.


and.
gembira untuk keputusan peperiksaan, tahap wajar tersenyum dengan usaha yang dibuat.ahaks.
terharu cikgu darjah satu masih ingat nama dan kenal aku yang comot dan lasak dan comel walau dah 15 tahun tak bertemu.
how comel kan cikgu tu.rasa macam nak nangis je.
and my baby dah sebulan.masih tak habis pantang.tapi dah sampai ke terengganu dengan jayanya.hebat kan?

and untuk my pp girl.
u are my wondergirl.
lovehate you.

esok ialah cuti umum.
awal muharam.
esok aku nak berhijrah bersama bungahati.
jangan terkejut tengok dia pakai tudung esok.lol.
dah lama tak jumpa.rindu dah setinggi eiffel tower dah.

sangat banyak aktiviti sebenarnya.
tapi tak larat nak tulis panjang-panjang.
maha2010,terengganu,konvo,chill out and banyak lagi gila k.
tapi maha tak larat.
ok bye.

2 sisolle:

BibiEr Karim said...

Salam Maal Hijrah Cha. Lama awak senyap. Ada berita gembira berbaur wangi ye. Alhamdulillah.

Congrats on ur result. Xsia2 penat perah otak risau psl exam. Haha.

ochs widdle said...

salam.

sikit sibuk la..
biasa la hujung tahun.
dan banyak dugaan juga.

thanks for the wish.
usaha tangga kejayaan aite?
hehe..=)

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly