Thursday, November 18, 2010

eid adha : part II

ada another story dari hari yang berdarah-darah dengan darah lembu,kambing,unta semalam.
macam aku turut serta bersembelihan.macam kan.

semalam semalam.
ada orang terpaksa berkorban cerita paling pahit dalam hempedu.
aku sayu tapi terpaksa redha,terima,telan dan hadap.
ada orang terpaksa berkorban cerita paling busuk dalam kain.
aku pilu,tapi aku korbankan juga segala yang aku rasa.
tapi, segala yang berlaku dalam dunia ini adalah berpusing-pusing.
tak mengapa, hari semalam semalam aku tadahkan hujan untuk kalian.
mungkin suatu hari masa aku akan tiba.kan?

semalam juga.
ada perkara heaven.
pertama sekali ialah kerana semalam hari cuti.
kedua.beraya 5 buah rumah.
dan semua rumah pun ada makanan dan dessert yang awesome.
aku makan dengan penuh berhati-hati.
tapi masih ada rasa buntal dalam diri.
tapi, bak kata sepupu-sepupu sebadan (yang sebadan je).
' tak apa,ini hari, hari raya.makan berlebih-lebih sedikit adalah di maafkan.'
i like that statement.

by the way,
tak apalah aku korbankan perut untuk semalam.
nanti-nanti aku korbankan masa pergi jogging okeh.

2 sisolle:

BibiEr Karim said...

Selamat Hari Raya Idul Adha. Nak feel Indon sket.

Ha korban perut utk raya. Nak tgk korban masa utk jogging lak. Cepat2 jalankan misi sebelum imej ikan buntal terlihat kala berdiri depan cermin. Hahaha.

ochs widdle said...

haha.
tak berani tengok cermin lagi sekarang.

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly