Thursday, November 4, 2010

descriptive cataloguing

kusut.
kalau pun gembira
tapi aku masih serabut.
selagi tak lepas ahad ini.
sepatutnya aku tak boleh nak bersuka-suka.

sabtu sangat banyak acara.
ahad sudah nak pergi berperang.
ulangkaji sudah jarang-jarang.

mati aku.

mahu simpan rindu itu di tempat yang paling dalam.
biar tak ada orang nampak.
biar boleh aku fokus pada kitab tebal.


2 sisolle:

BibiEr Karim said...

Bak sni rindu tu...aku simpankan dlm bekas kedap udara.

Jgn pening-pening
Insya Allah perang tu
mcm petik jari je.

KOT. Hihihi.

ochs widdle said...

bekas kedap udara?
hehe.
tak lemas ke nanti.

akan saya cuba petik jari bila berperang nanti.
mana lah taw tetiba keluar jawapan.

thanks for the idea.
i like!
=)

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly