Tuesday, September 28, 2010

pelupa yang seryes.

ini malam.
aku kerja malam.
for second time sebenarnya.
tak ada kisah pun sebenarnya.

tapi yang tak boleh nak diterima sangat ialah aku terlupa jadual yang aku buat sendiri.
boleh pula aku datang pagi-pagi,sedang sebenarnya aku perlu datang pada waktu tengahari.
sudahlah kena stay sampai jam 11 malam.mahu beku aku stay office over 12 hour.
tapi, nasib baik ayah tak pergi jauh lagi.
so that, aku dapat ikut dia pergi bengkel tengok keretaku yang accident dan pergi selayang jumpa budak kecik dua orang nih.penglipurlara.


Sameer Wahnan


Ameera Hanan

Budak kecik yang atas tu semakin aktif dan hyper dan geliga.
sudahlah bertutur bahasa urdu.
bilalah nak bercakap budak kecik..

///////////////////////////////////////////////


by the way.
hari ini aku jaga bilik k.a.t.
apakah bilik k.a.t?
yes.bilik k.a.t ialah bilik koleksi akses terhad.
memang terhad.
hanya buku-buku rare dan bernilai riban-riban je yang ada kat sini.
dan orang yang masuk selalunya pun akan cari thesis.
konon nak cari idea buat thesis lah tu.
tapi tak pernah lagi orang datang tanya, kak,buku gambar bogel ada?
pergh.di sinilah lubuknya.
bak kata orang putih.
bogel itu kan seni.
ok salah.body itu seni.
konon-konon kann.
whatever lah.

yang penting aku sunyi saat ini.
bungahati sangat sibuk.
orang dah la tak ada.
bunyi pelik-pelik.
dah lah duduk tingkat paling atas.
student bergelimpangan pun aku tak nampak.
nasib baik ada bilik menonton tv.
terima kasih tv3 kerana menyiarkan siaran-siaran yang agak-agak ceria,
untuk aku pujuk diri yang seorang diri.

1 comment:

Unknown said...

Bukalah tonton.com.my banyak cerita best dihidangkan. Wakakakakak.