Wednesday, August 25, 2010

Bulan penuh

Pagi-pagi sebelum bersiap ke pejabat,
aku suka buka tv tempatan dan dengar berita-berita yang di baca oleh pengacara dari surat khabar.
takut tak sempat nak baca surat khabar, at least update juga lah isu-isu semasa yang kadang-kadang menyeramkan.
urm.musykil aku.
kata syaitan itu dah di ikat.
tapi siapa yang hasut sembelih anak,bunuh isteri,lempar najis,lempar arak kat surau.
haishh,pelik aku.
nafsu manusia ni memang jahat.
aku doa semoga nafsu aku tak jahat macam tu.seram lah.

hey.
dah 15 puasa lah, dah boleh pasang lagu raya.hehe.
bye!

0 sisolle:

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly