Friday, April 23, 2010

sesi luahan hati

aku cukup meluat bila dah berkobar-kobar nak menulis
time-time tu la nak cannot find server,problem loading page la..
ataupun kat tab tu berderet-deret loading..loading....loading....
bosan.

baru lepas bayar bill kot..
rasa macam nak kunyah je berokband nih.




sangat best weekend baru ni.
balik merbok dan berdating sama kawan-kawan..
huhu.
tidur di tepian pantai.
berkaraoke sampai tak larat.
bermakan-makan seafood di tanjung dawai.
walaupun masa sangat-sangat mencemburui kita.tapi aku have fun sangat.
btw.akibat terlalu galak berseronok.
terjadi la insiden2 yang boleh di kategorikan semacam musibah terhadap aku.
kunci kereta yang di sorok bunian.haha.
sebenarnya.kunci itu tersorok di celahan bonet kereta.
cari la 8 hari 8 malam pun bawah kereta,bawah rumah..eh,luar rumah,dalam rumah segala..
memang tak akan jumpa.dah puas nangis dah sebab penat cari tak jumpa2.
last2..panggil doktor kunci.konon untuk buat kunci spare.
last2 jumpe jugak kunci yang di sorok bunian itu.
huh.im so clumsy.admit it.
im so tired actually.

tapi dah cuti 2 hari.
bulan ini aku cuti banyak hari.
maka,aku akan jatuh miskin,sebab gaji aku di kira berdasarkan hari.
sedis.sedis.

No comments: