Thursday, April 29, 2010

masa dan irama


masa aku break up before yang sekarang ini.itu adalah yang terteruk aku rasa.
sebab aku menangis dengan sangat teruk.
bukan sebab aku ada buat salah macam tercurang dengan siapa-siapa pun..
macam aku tak tahu apa salah aku sampai aku di perlakukan sampai macam tu.
di tinggalkan tanpa kata putus,itu pedih beb.
sebab tak tahu apa salah.tiba-tiba kena tinggal.
aku rasa macam loser sangat.

masa itu barulah aku ingat yang roda eyes on malaysia itu betul.hukum karma itu betul.
justin timberlake punye lagu itu betul.

masa itu lagu-lagu emo menemani setiap malam-malam aku.sebab aku memang tengah emo.
lagu-lagu lara pun sama.konon nak ubat hati yang lara.

masa itu.baru la aku teringat,mungkin ini balasan tuhan sebab aku dok permain hati orang kot,macam,stok mana yang aku dah tak berkenan,tak menepati citarasa,aku akan terus blah tanpa say good bye.

sebab itu aku dapat balik apa yang aku buat.btw.masa itu jugak aku cakap pada diri sendiri yang ex aku tu one day akan datang balik kat aku dan minta maaf dan macam-macam lagi.dendam kesumat la konon.

dan after 3 tahun lepas itu.memang dia datang balik dan minta maaf dan konon-konon buang yang keruh ambil yang jernih dan mari lupakan sengketa lama dan marilah berkawan-kawan kembali.dan aku hanya mampu tersenyum dan cakap dalam hati 'kan aku dah cakap..'

itu pun lepas dia kena tinggal dengan kawan aku yang dia cuba flirt lepas tu let go macam tu je kawan aku tu.last-last bila kawan aku dah ada official bf barulah nak termenung nasib diri.kenapalah aku jadi begini,kenapa lah tak ada orang nak dekat aku dan sebagainya.muak.

beb.kalau kau suka kat seseorang.just dun play with their heart ok.hati perempuan tu bukan macam playdoh.
macam lepas kau dah buat bentuk hati-lovelovestuff pastu boleh letak tepi jalan kasi kena lenyek dengan kereta.haish.kalau ada salah,ada masalah yang macam stok-oh -kite -tak-serasi-bersama,just slow talk.
lama-lama kenyataan akan boleh di terima,sepahit mana pun.

so,sekarang aku dah boleh senyum tanpa gusar.

No comments: