Saturday, August 29, 2009

merdeka ke?

4 hari cuti
5 assignment (5 rupanya)
dan
4 test+quiz.
1 final project yang gergasi.

best.best.



dan mereka yang lain sedang enak pulang bermanja-manja sama ahli keluarga.
aku pun mahu jugak!!

notajari:kepingin mahu berbuka puasa bersama keluarga yang seluruh isi keluarga turut serta.

11 sisolle:

Si Aizuddin said...

quiztestassignmentproposalfinalprojectbagai

ochs widdle said...

yeah.lauk berbuka puasa yang terkini.

cicahkan assignmentproposalsfinalproject ulam bersama budu.

memang enak!

mirashi said...

budu?
aik
sabar la
*dgn muka alim*

ochs widdle said...
This comment has been removed by the author.
ochs widdle said...

mira..
rindula nak bertarawikh bersama.ehem.

huda said...

marila join bersama kami:)

mirashi said...

jom la singgah klntn
blh buat 20rakaat sama2:D

ochs widdle said...

huda:

tapi saya pemalu-malu.macamane?

mira:

singgah sahur ke?huhu.
20 rakaat yo.okeh2.heret uma skali eh?boleh?

mirashi said...

umar
huh,dia tu
seronok je mkn dominos pizza
kitorg kt sini pnya la xmo
mkn besa2
sbb kesiankan sep2 tu
alih2,dorg hari2 berbuka mkn sedap2
umar tu perut dia da mkin kempis kan?
mungkin dia blh kot berdiri smpai satu jam setengah
haha ;D

ochs widdle said...

boleh kot..

tapi sy risau dia kurus sgt..
nanti tumbang di tiup angin kipas macamane?

ps:domino pun hasil belanja orang lain.bukan duit mereka.jgn la kamu risau.mereka tetap tidak bermakan mewah selagi tidak pekena masakan umi.kan?

huda said...

hrmm.
sy akan cuba berbincg dgn family ni.
don't worry,be happy.don't shy shy.
mira,wo kan ada.

haah.betol.setuju kata kak echa.
kalau mereka hari2 mkn sedap,perut umar yg kempis tu akn jd mcm dulu blik kan?

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly