Tuesday, July 21, 2009

basahkan badan


aku cari juga buah yang gugur jatuh.tapi tak jumpa.



selangor state park a.k.a ulu yam

titi gantung.tapi rupa macam titi hayun



selalu dengar simpulan bahasa basahkan tekak kan?
means macam 'sila minum air untuk basahkan tekak yang kering sebab bercakap-cakap lama sangat'.
seminggu lepas aku terhingin sangat nak basahkan badan..
bukan basahkan badan macam hari-hari mandi tu.
ni yang stok berendam dan pura-pura berenang macam ikan duyung sambil libas-libas percikan air.
dalam sejuk dan nyaman.
best dan ia susah didapati di kolumpo,lagilah shah alam.
walaupun keadaan sama sekali tak sama dengan zaman 90-an,kami redha@redah je.
dah kempunan sangat.

celup-celup kaki dan badan sikit-sikit pun jadilah.






air yang tenang jangan di sangka tiada buaya


0 sisolle:

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly