Thursday, June 4, 2009

esok masih ada weyh.

jangan di simpan setiap sakit.
kerana ia hanya akan menyeksakan jiwa.
berkelana sendiri memikirkan setiap persoalan yang berbolak-balik.
dan hasilnya hanya satu jiwa yang akan terus nanah berdarah.
penuh luka,dendam dan benci.

8 sisolle:

ezaryhana ayub said...

result sudah tahu.
kamu gi mana??
bagus saja kan?

durrah said...

hi
haha
lama tak buka blogspot
hari tu dah delete blog durrah
tapi rindu, jadi buat balik
hahahahha

ochs widdle said...

sudah tahu.bagus mungkin.tapi masih tidak memuaskan hati.
tapi bila di fikir balik mungkin kerana dosa sendiri.so tak boleh nak rebel sangat.

ochs widdle said...

huhu.nasib baik dapat bertemu semula..
maafla,saya sedikit sibuk bekerja sementara cuti sekolah yang tak habis2 lagi ni.
gud luck untuk spm.belajar rajin2 taww;)

penanya (?) said...

lama x bukak blog ni. haha blog yg bnyk indah bahasanya uhuhu

Qasiyh said...

lame x update???
bz ke?

Si Aizuddin said...

jangan kutuk adik sendiri bila dia berbahasa indah

ochs widdle said...

penanya:tak menyesal pun kalau tak bukak.bukan ada yang baru pun.masing2 sibuk sama dunia realiti.

qasiyh:musim sibuk sudah habis.tapi kini muncul musim konsentrasi.final semester.tak boleh nak main blog2 sangat..huhu

si aizuddin:hello.selamat datang.saya tak kutuk.tapi macam tak sangka,lebih kurang mcm kagum kot.hahahaha(gelak jahat)

There was an error in this gadget
 

Template by Suck my Lolly