Thursday, May 7, 2009

nyawa

aku janji tak akan abaikan kau lagi.
tak akan tidur di atas kau lagi.
tak akan biarkan kau jatuh.
tak akan sesekali kasari kau lagi.



janganlah merajuk.
cepatlah pulih.
aku sudah separuh nyawa menunggu
hari sudah menjadi seperti tidak biasa-biasa

dugaan ini amat dan teramat besar.
sunyi kali ini,rasanya lain sekali.
janji dengan aku cepat pulih ya?
cukup-cukuplah sakitrajuk itu.
aku janji akan belai kamu sama kasih sayang yang tidak berbelahbagi.

walau kali ini janji aku setinggi gunung jerai
aku akan cuba sedaya usaha gapaikan
kerana aku mati tanpa kamu
dengar bisik aku ya kali ini.




bisik kecil untuk si kecil merah jambu kesayangan

4 comments:

Anonymous said...

u,
u ckp psl sape?
nak kepoh bole?
hihihi

ochs widdle said...

huhu.kepohlahh..
i cakap bout my lovely pinkhenfon syg..

menderita nih.
huk.huk.hukk

Ezan Nur Ayub said...

pasal ph ka??
ala..beli baru...huhu..

ochs, terima kasih utk cdnya.
kamu ini kelakar juga ya..
bwh pintu??
misteri.
terima ksih untuk semuanya.
dan terima kasih untuk zAnya jua.
Untk fynn..aku suka..
suka sekali. terima kasih.

ochs widdle said...

huhu.
pasal hp la..
bukan ph.
mcmmana nak beli baru,itu hp paling kesayangan dan byk kenangan=(

terima kasih..
bilek kamu sgt best menghadap panorama indah.(maksud aku tumbuhan hijau)
takut2 jugak td mahu selit.takut di curiga org kerana muka cuak2 kan.hahaha



btw.gudluck seniorita.
one step to ur perfect life.(wink)