Monday, December 1, 2008

hello disember

tiup-tiup blog berhabuk.kiraannya,hampir 2 minggu lebih aku tidak menulis.bukan kekeringan idea.tapi,sungguh aku tiada masa dengan semua ini.akan aku kepamkan semua ceritera untuk di muntahkan.aku di sini,hari ini.untuk membersihkan habuk2 seinci 2 yang berselaput di monitor.

ya.aku agak sibuk musim sejuk ini.walaupun sudah tetapnya bercuti dari buku dan kawan2 selama seberapa sementara kali,tapi,aku masih ada komitmen lain yang harus di sudahkan.
bahagialah mereka yang enak menikmati percutian.dan aku di sini berhempas pulas ke sana,ke sini..(-_-")

dan.hye..selamat datang bulan disember.
sungguh cepat masa berlalu.
dan aku masih bernafas di hujung tahun 2008.syukur.
dan jika di toleh ke belakang.
perjalanan hidup ngeri,manis,suka,duka,pahit,getir dan semua itu
sangat bermakna untuk aku terus melangkah ke depan.
dan.hye januari...
akankah kita bertemu lagi?
ya..usia itu..aku nanti.
aku tunggu..
akankah ada transformasi pada tubuh?
tunggu dan lihat.
harap dapat bertemu kamu2 semua nanti lagi pada masa akan datang.

adios.

2 comments:

Azean Azman said...

Salam princess!...sibuk buat apa tu?:)

ochs widdle said...

sibuk berkerja je..
letih ma..huhu