Tuesday, October 21, 2008

no title

biasanya bicara aku tidak sepanjang entri dibawah.
biarlah mahu kata apa.aku terima.tag huh.
biar pengalaman itu yang membesarkan aku.
aku tidak bangga walau sekelumit kuman pun.
malah lagi malu dengan diri sendiri.
sedikit sebanyak mempengaruhi self-confident aku.
manusia senyap taraf separa bahaya

...........................................................................................................................................................................

aku rindu ayah.
biarlah orang nak kata apa tentang ayah.
aku perlu kasih ayah
aku mahu ayah.

seorang ayah.
yang akan marah aku jika aku salah
yang akan tegur jika aku silap
yang akan bising bila result aku tak cantik
seorang yang tegap
sedikit gelap hasil titik peluh sukan dimasa muda.sangat bergaya
riak muka yang sedikit serius dan quotes2 rekaan sendiri.
selalu bikin perut aku pecah,walau pun temunya bisa dibilang jari
aku rindu semuaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

saat-saat getir sebegini
dengan emosi yang tidak menentu
bisa bawa aku hanyut di sungai durja
siapa tangan sudi dipaut
ada kasih yang percuma dihulur
bilangannya terlalu kecil

maaf.
ini cuma sedikit bicara tentang rindu dan kasih
yang ukur dalamnya tiada dalam sukatan pembaris.

mencari daerah ketenangan.
aku mahu bermaustautin di situ

No comments: