Thursday, May 8, 2008

perhitungan hari

frekuensi radar dikepala semakin bingit.ia membingit kerana menghitung hari-hari kepulangan ke negara asal.


i have killed my 2nd last paper today.semasa menulis 3 esei itu.aku hilang.
entah ke mana aku pun tak tahu.entah dengan siapa dan bertujuan apa.
aku hilang.dalam cerah mentari yang menyinar.silau.
owh.hala tuju hidup masih kurang jelas.penat aku upgrade power kacamata.
berulangalik ke optometris.

aku yang senyap.aku yang lincah.aku yang manis.aku yang energatic.
mana aku.siapa boleh membantu.
hari..cepat-cepat lah berlalu.aku mahu lupakan kisah silam.
bukan kerna ia tidak manis.
tapi lebih banyak bitter dari sweet.
yang indah itu akan segera berlalu bagaikan apa.

buku itu hanya helaian kertas.
timbunan buku itu umpama otak-otak manusia yang disusun kemas.
oh.perlu kita untuk mengabdi diri pada helaian buku itu.
oh.koyak-koyak dan makan saja kertas itu.

  • kesimpulan:i'm not in studying mood.currently







No comments: