Friday, April 18, 2008

aku tidak angkuh


aku ini manusia yang boleh dicampak dimana2.pasti hidup.walau kantung duit itu hanya ada habuk.aku boleh menjalani kehidupan tanpa kebuluran.aku tidak mendiskriminasi kamu.kamu2 itu yang mendiskriminasi akan diri sendiri.
namun.jika aku tidak berkata2 dengan kamu tidak bermakna kamu itu tidak layak berkawan dengan aku.cuma.tidak ada apa2 yang boleh kita borakkan,ketawa bersama?apatah lagi.mungkin kita tidak mempunyai pemikiran yang sama.justeru.aku lebih rela menjalani kehidupan bersendirian daripada berpura2 bahagia bersama kamu.aku ini manusia jujur.mungkin.tapi benar..aku tidak berpura2 tentang perasaan.aku mahu marah,aku pergi marah.aku mahu ketawa,aku pergi ketawa.aku tidak betah dengan senyuman plastik.itu bukan aku.
tapi.aku juga fleksible.aku boleh menjadi pelakon oscar terbaik.yeah.sound jerk.tapi menjaga hati taman rakan2 itu sama susah macam kena cuci longkang yang penuh lumut dan sampah sarap.
uhh.searching for truly bestie.

No comments: