Friday, March 28, 2008

rancangan

1am
esok pagi.wake up early morning.pergi jumpe cik kertas.baca.study.ulangkaji.latihan.apakah?
kemudian,tak perlu mandi.gantikan pakaian sexy itu dengan sepersalinan pakaian sukan.rambut diikat kemas ala ekor kuda.segarkan wajah dengan air kitaran kumbahan.sarungkan stokin berjari dengan kasut mahal.matching sekali.chantek.pakai powder sedikit supaya tidak tampak lesu.dah.dah tutup mata.esok banyak rancangan.

7am
tidur dah melebihi sasaran yang sepatutnya.aku dah lewat.kicauan burung mengejutkan aku dari tidur.puncak gunung jerai hanya tersenyum di sebalik kabus pagi,tak sabar nak jumpe aku la tu.dah tahu dah.mende gebu perlu dimanja.sama la macam bebe.dia perlukan kasih sayang.mari...kata aku pada bebe sambil memeluknya erat lalu memejam kn mata.impian aku untuk menghayun kan langkah bertemu angin pagi ditangguh.

No comments: