Monday, November 5, 2007

finalexam tu ape?

hari-hari membosankan di kolej..
kangen aku sama rumah sudah tak tertahan...
muak aku tengok nota-nota yang bertabur ni..
nk baca rasa nak muntah..entah kenapa tiba pulak musim malas aku time2 macam ni..
patutnya aku struggle..coz next paper ni adalah paper yg aku tak ambil test sebab tertidur..
bongek.


perut lapar..
ada lagi 2 paper.perjuangan harus diteruskn..
dahla duit tinggal berapa sen aje...huh..
nasib baik masih boleh mengalas perut...
kurus aku bulan ni..
aku benci dengan cashier kat dining tu.die mcm suka nk kira harga makanan aku ikut mood dia..
fuck k.


teman lelaki dan wanita ku sudah hanyut dibuai mimpi...
urm...
dgn harum getah yangg jd air freshner kat bilik ni...
aku perlu menumpukn perhatian pada tulisan2 di atas toyol2 yang aku dah buat.
aku tanak
fail subject ni..tapi....setiap kali membaca..
fikiran ku menerawang dari merbok ke taman tasik titiwangsa ,naik eye on malaysia.
bosan..aku nak pergi berjoli...

wish me luck

No comments: